Contact Center

Voeg een volledige Contact Center toe aan Microsoft Teams

Upgrade Microsoft Teams met een contact center om inkomende gesprekken efficiënt naar de juiste agent te routeren. Rust je agenten uit met de tools die ze nodig hebben om efficient gesprekken te beantwoorden en een optimale klantbeleving te creëren.

Teams phone

Ons geheim tot succes

Teams is een veelzijdig product waarmee veel werkstromen eenduidig en simpel aangeboden kan worden aan de medewerkers. Vaak is een goed ingerichte Teams omgeving van cruciaal belang om het maximale productiviteit in combinatie met het kunnen werken op elke willekeurige lokatie de volgende stap naar succes.

Agent & Supervisor Teams app

Wij bieden bij onze contact center oplossing een volledige omgeving voor zowel de supervisor als de agent.

Gespreksdistributie

Het distribueren van gesprekken naar de juiste werkgroep of behandelaar is niet meer weg te denken in een modern Contact Center

Intelligente wachtrijen

Wachtrijen efficiënt managen leidt tot een verbeterde klantervaring

Rapportage

Door onze heldere en duidelijke rapportage mogelijkheden is het helder of de KPI’s die gesteld zijn met de klant gehaald kunnen worden.

CRM integratie

Ook bieden wij een volledige intergratie met CRM waardoor je de klantinformatie tegelijk in beeld hebt op het moment dat jij de klant aan de lijn hebt

Agent Teams app

De app is ontworpen om agenten meer mogelijkheden te geven hun taken te vereenvoudigen en efficiënter te maken. Het biedt realtime inzicht in wachtrijen en statistieken zoals langst wachtende, beantwoorde gesprekken en beschikbare agenten. Met de naadloze CRM-integraties hebben agentrn altijd up-to-date informatie.

Geavanceerde Flow Editor

Maak kennis met de Advanced Call Flow Editor, een krachtig hulpmiddel waarmee je de afhandeling van inkomende besprekken nauwkeurig kunt configureren.. Met geavanceerde routeringsmethoden, dynamische planningsopties en routering op basis van vaardigheden kunnen bedrijven hun callflows optimaliseren om ervoor te zorgen dat ze op het juiste moment bij de juiste agents terechtkomen, waardoor de klanttevredenheid en de operationele efficiëntie toenemen.

Uitgaand bellen

Met de functie Outbound Dialing kan de agent gesprekken opzetten vanuit een specifieke wachtrij waardoor niet alleen het juiste telefoonnummer word meegestuurd, maar de gesprekken ook terug zijn te vinden in de rapportage.

Uitgelichte functies

Een kort overzicht van de meest krachtige functies. Boek een demo om onze volledige lijst met functies te zien en uw specifieke behoeften te bespreken.

Supervisor

Geef je supervisors meer mogelijkheden met realtime inzichten en controle over de agenten. Deelnemen aan gesprekken, coaching of meeluisteren om ondersteuning te bieden aan uw agenten. Tevens heb je de mogelijkheid om wachtrijen van agenten te beheren en beschikbaarheids status aan te passen.

Procesoptimalisatie

Met ons PowerFrame, kun je eenvoudig gepersonaliseerde, no-code of low-code apps maken. Integreer deze apps naadloos om processen zoals registratie in CRM te automatiseren en zo de efficiëntie en productiviteit te verhogen

Rapportage

Met onze rapportage mogelijkheden kun je uitgebreide analyses doen over de performance van je Contact Center. Visualiseer heatmaps, controleer de prestaties van agenten en evalueer de statusbeschikbaarheid om de kwaliteit continue te verbeteren.