Queues-app voor Microsoft Teams nu algemeen beschikbaar

Nieuws

In de snelle wereld van vandaag is klantgerichtheid belangrijker dan ooit. Omdat organisaties ernaar streven om te voldoen aan de veranderende behoeften van hun klanten, blijft de vraag naar snellere respons- en oplossingstijden groeien. Of u nu een werknemer bent die belt naar uw helpdesk of een klant die contact opneemt met de ondersteuning, één ding is duidelijk: het leveren van consistente en verrijkende ervaringen is de kern van het succes van een organisatie.

De Queues-app is ontworpen om het beheer van wachtrijen te verbeteren voor die personen in uw organisatie die contact hebben met klanten, maar niet noodzakelijkerwijs in een traditionele callcenteromgeving werken. IT-afdelingen kunnen technische ondersteuningsoproepen effectief beheren, problemen oplossen en naadloze ondersteuning bieden aan werknemers. Verkoop-, klantenservice- en beheerteams kunnen gebruikmaken van de samenwerkingsfuncties van Teams terwijl ze klantoproepen afhandelen in de Queues-app. Uw team kan naadloos samenwerken om klantproblemen op te lossen zonder Teams te hoeven verlaten.

De Queues-app biedt een kosteneffectieve en efficiënte oplossing voor organisaties van elke omvang en in elke branche die hun wachtrijbeheer binnen Teams willen optimaliseren.

Verbeterde efficiëntie voor call center medewerkers

De intuïtieve interface en realtime-updates van de Queues-app zorgen ervoor dat agenten inkomende oproepen kunnen beheren, assistentie kunnen bieden en problemen efficiënt kunnen oplossen. Medewerkers en leiders kunnen zich eenvoudig aan- en afmelden, afhankelijk van hun beschikbaarheid, en als dit door de beheerder is geconfigureerd, kunnen ze het CRM-record voor inkomende PSTN-oproepen naast elkaar bekijken om ervoor te zorgen dat ze alle context hebben die ze nodig hebben om een ​​hoogwaardige klantenservice-ervaring te bieden.

Ingebouwde oproepbesturingen zorgen voor efficiënte oproepafhandeling met de mogelijkheid om oproepen snel en gemakkelijk aan te nemen, vast te houden en door te verbinden. Agenten kunnen ook uitgaande oproepen plaatsen namens de wachtrij, waarbij de privacy van de telefoon van de agent wordt behouden en het merk van uw organisatie wordt gepresenteerd.

Call center medewerkers kunnen de klantenservice optimaliseren, om extra ondersteuning vragen van hun leads of schakelen tussen oproepwachtrijen, afhankelijk van de behoeften, dankzij de realtime-analyses zoals het aantal wachtende oproepen, de gemiddelde wachttijd en het aantal verlaten oproepen.

In combinatie met Copilot in Teams Phone kunnen medewerkers automatisch notities, highlights en vervolgstappen vastleggen, of zelfs openstaande problemen vastleggen voordat ze het gesprek doorverbinden naar een andere collega, waardoor onnodige vertragingen worden vermeden. Dit verbetert niet alleen hun productiviteit, maar vergroot ook de klanttevredenheid door tijdige en effectieve ondersteuning te garanderen.

Geoptimaliseerd toezicht voor leads

De Queues-app is niet alleen eenvoudig te gebruiken, maar ook eenvoudig in te stellen, te configureren en te beheren. Leads kunnen agenten moeiteloos in- en uitschrijven voor specifieke wachtrijen op basis van expertise en beschikbaarheid.

Leads kunnen agenten direct begeleiden tijdens gesprekken met fluisterbedieningen. Indien nodig kunnen supervisors direct ingrijpen om te helpen en de bediening overnemen, en ze kunnen ook helpen de vaardigheden van agenten te ontwikkelen en de prestaties te verbeteren waar nodig met controles voor monitoring. Controles voor stille coaching zijn beschikbaar na algemene beschikbaarheid.

Leads krijgen waardevolle inzichten via de realtime analyse- en historische rapportagefuncties van de app, waardoor ze de prestaties kunnen bewaken, het aantal gesprekken kunnen bijhouden en verbeterpunten kunnen identificeren. Met de Queues-app kunnen leads gegevens exporteren naar een Excel-bestand, wat de flexibiliteit biedt om de gegevens naar behoefte te bewerken. Door een duidelijk overzicht te hebben van de activiteiten van hun team, kunnen leads een hoogwaardige service garanderen en datagestuurde beslissingen nemen om de activiteiten te optimaliseren.

Gestroomlijnd beheer voor beheerders

Als beheerder is er volledige flexibiliteit in hoe oproepwachtrijen en auto attendants worden geconfigureerd, evenals het toestaan ​​van verschillende toegangsniveaus afhankelijk van de specifieke behoeften van de leads (aangeduid als geautoriseerde gebruikers in het Teams Admin Center). Beheerders kunnen oproepwachtrijen instellen op basis van de specifieke scope, verantwoordelijkheden en vereiste machtigingen.

Na de eerste installatie en toewijzing van geautoriseerde gebruikers kunnen leads de meeste configuratie-instellingen rechtstreeks binnen Teams beheren. Hierdoor is het niet meer nodig om een ​​ticket in te dienen bij de helpdesk voor doorlopende ondersteuning, wat administratieve processen stroomlijnt en de efficiëntie verbetert voor zowel de leads als de IT-beheerder.

Wat heb ik nodig?

Til uw klantbetrokkenheidservaring naar een hoger niveau met de Queues-app voor Microsoft Teams. De Queues-app is nu algemeen beschikbaar en maakt deel uit van de Teams Premium-licentie.

Teams Premium verbetert de klantbetrokkenheid verder met een reeks intelligente functies. De intelligente gesprekssamenvatting biedt een gedetailleerd overzicht van gesprekken, waarbij belangrijke punten en actiepunten worden vastgelegd, zodat niets wordt gemist. Live vertalingen en ondertitels doorbreken taalbarrières en maken naadloze communicatie met klanten met verschillende taalachtergronden mogelijk. Deze functies verbeteren niet alleen de efficiëntie en effectiviteit van klantinteracties, maar dragen ook bij aan een inclusievere en toegankelijkere service-ervaring.

Wees de eerste die een opmerking plaatst!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste blogs
IMPACT 400 HERO
IMPACT 400 series firmware 7.52.48.0

Release-opmerkingen voor de IMPACT 1000-serie update gedateerd 07-02-2024, versie 1.2.168, beschrijven geen nieuwe functies, maar bevatten wijzigingen zoals oplossingen[…]

EPOS Connect 8.0.0.48030 (Win/MAC) – Release Notes

Release notes Datum: 07-11-2024 Versie: 8.0.0.48030(Win), 8.0.0.48030(MAC) Nieuwe functies: Wijzigingen en bugfixes: Bekende problemen: *Voor meer informatie over de[…]

Wat is nieuw Microsoft Teams Rooms, Teams Phone en Teams apparaten – Oktober 2024

Ook deze maand heeft Microsoft ons weten te verassen met mooie nieuwe features voor Teams Rooms, Teams Phone en[…]