Retourbeleid
Indien je niet tevreden bent met het gekozen product kunt u dit binnen 7 dagen retourneren. Hiervoor zijn (buiten de daadwerkelijke kosten voor het retourneren) géén extra kosten aan verbonden.
Terugsturen dient via de post te gebeuren en hiervoor kan er een retourformulier gedownload worden op het moment dat uw retouraanvraag is ontvangen.
Hoe meld ik een retour aan?
Dit doe je eenvoudig en snel zelf via het online retourformulier.
Wat zijn uitzonderingen op retourneren?
Niet al onze producten kun je aan ons retourneren. Je begrijpt vast dat je de volgende producten niet retour kunt sturen:
- Softwarepakketten die zijn geïnstalleerd of geregistreerd, waarvan de verpakking is geopend of de verzegeling is gebroken na levering.
- Artikelen die vanwege hygiëne niet geruild kunnen worden, zoals in-ear headsets, waarvan de verpakking is geopend of de verzegeling is gebroken na levering.
- Artikelen die zijn vervaardigd volgens instructies van de klant (maatwerkartikelen).
- Artikelen die digitaal worden opgeleverd en speciaal voor de klant worden vervaardigd, zoals garantie-uitbreidingen.
- Artikelen die zakelijk zijn gekocht en waarvan de verpakking is geopend.
Voor software en producten die vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, is het belangrijk dat niet alleen de verpakking intact moet zijn, maar ook verzegelingen op de verpakking.
Verkeerd product ontvangen?
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice!
Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling geleverd krijgt.
Is terugsturen gratis?
Wij vinden het belangrijk om jou als klant direct te voorzien van het beste advies, zodat je vooraf de juiste keuze maakt. Vanwege de grote impact op het milieu, proberen wij retouren zoveel mogelijk te beperken. De kosten voor het retourneren van producten zijn voor eigen rekening. Er worden natuurlijk geen retourkosten gerekend wanneer je per ongeluk een onjuist of beschadigd item hebt ontvangen.