De juiste oplossingen vinden
Professionals in callcenters
Professionals in callcenters werken vaak in een drukke, lawaaierige omgeving. De hoge frequentie van gesprekken gedurende de dag vraagt om headsets met uitstekende audio en draagcomfort.
“72% van de medewerkers gebruikt tijdens een gemiddelde werkdag een
headset voor inkomende en uitgaande gesprekken vanaf hun bureau”
IMPACT 700
Toonaangevende
spraakopname voor
natuurlijk klinkende
gesprekken
Geniet van uitzonderlijke
gesprekshelderheid
met drie beamforming
microfoons aangedreven
door EPOS AI™ die
ruis onderdrukken
en natuurlijke stem
verzenden.
Blijf de hele dag
door comfortabel
Lichtgewicht headset
voor comfort op een
hoger niveau met
zachte, kunstlederen
oorkussens die de hele
dag kunnen worden
gedragen om het welzijn
van de medewerker
te garanderen.
Ergonomische
inline controller voor
soepele gesprekken
Neem moeiteloos
gesprekken aan, zet
de microfoon op stil
en wijzig het volume
met een intuïtieve
inline controller
die altijd onder
handbereik is.
Werkt met uw platform
EPOS contactcenter-headsets zijn compatibel met alle grote merken deskphones en softphones.
Ga voor meer informatie naar de EPOS compatibiliteitsgids op:
www.eposaudio.com/enterprise/koptelefoons/compatibiliteitsgids