EPOS introduceert de IMPACT 700 serie

Nieuws

De juiste oplossingen vinden

Professionals in callcenters

Professionals in callcenters werken vaak in een drukke, lawaaierige omgeving. De hoge frequentie van gesprekken gedurende de dag vraagt om headsets met uitstekende audio en draagcomfort.

“72% van de medewerkers gebruikt tijdens een gemiddelde werkdag een
headset voor inkomende en uitgaande gesprekken vanaf hun bureau”

Werkt met uw platform

EPOS contactcenter-headsets zijn compatibel met alle grote merken deskphones en softphones.
Ga voor meer informatie naar de EPOS compatibiliteitsgids op:
www.eposaudio.com/enterprise/koptelefoons/compatibiliteitsgids

Wees de eerste die een opmerking plaatst!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste blogs
EPOS Connect 7.9.0.47628 (Win/MAC) – Release Notes

Release notes Datum: 05-09-2024Versie: 7.9.0.47628(Win), 7.9.0.47628(MAC) Nieuwe functies: Wijzigingen en bugfixes: Bekende problemen: *Voor meer informatie over de compatibiliteit[…]

Wat is nieuw Microsoft Teams Rooms – Augustus 2024

Ook deze maand heeft Microsoft ons weten te verassen met mooie nieuwe features voor Teams Rooms en apparaten Overzicht[…]

EXPAND CONTROL en CONTROL Panel – firmware 2.1.24193.02

Release-opmerkingen Datum: 08-08-2024Versie: 2.1.24193.02 WIJZIGINGEN EN BUGFIXES Specifiek alleen voor de EXPAND Control: