Verbind aangepaste applicaties met Teams voor klantgebaseerde klantenservice-belervaringen
Azure Communication Services Call Automation biedt nu interoperabiliteit met Microsoft Teams. Externe contactcenterpartners kunnen VoIP gebruiken om de spraakconnectiviteit met Teams te stroomlijnen en hun klantenserviceagenten in Teams te laten werken. Met deze interoperabiliteit kunnen bedrijven snelle klantenservice leveren door Microsoft Teams-gebruikers te betrekken bij hun Business-to-Consumer (B2C) belworkflows. Het hebben van Teams als de totaaloplossing voor zowel interne als B2C-communicatie verhoogt de productiviteit van agenten en stelt hen in staat eersteklas service aan klanten te leveren. Deze interoperabiliteit wordt via VoIP aangeboden om de telefonie-uitgaven te verminderen, waardoor het voor CCaaS-providers gemakkelijker wordt om Teams-gebruikers programmatisch toe te voegen aan B2C-klantenserviceworkflows. Het gebruik van spraakoproepen (VoIP) voor uitbreidbaarheid van oproepen wordt gefactureerd via Azure Communication Services. Agenten en materiedeskundigen hebben een Teams Phone-licentie nodig. Lees meer over het leveren van snelle klantenservice door Microsoft Teams-gebruikers toe te voegen aan de workflows voor gespreksautomatisering.
Nieuwe certificeringen voor contactcenteroplossingen
De certificeringsprogramma’s voor contactcenters en nalevingsregistratie van Teams zorgen ervoor dat de oplossingen voor contactcenters en nalevingsregistratie soepel en betrouwbaar werken met Teams door te eisen dat ze tests van derden doorstaan. Onlangs hebben we Sikom en Intermedia gecertificeerd als vertrouwde ISV Contact Center-partners. Met deze toevoegingen zijn er nu 26 Contact Center-gecertificeerde oplossingspartners en 13 Compliance Recording-gecertificeerde oplossingspartners, en er komen er nog veel meer. Lees meer over hoe u een Microsoft Teams-gecertificeerde partner kunt worden.
Instellingen voor het doorsturen van oproepen inschakelen op Teams-telefoonapparaten
Beheer eenvoudig de instellingen voor het doorsturen van oproepen rechtstreeks vanaf het startscherm van het telefoonapparaat op individuele en gemeenschappelijke telefoons. Beheerders kunnen vanuit het Teams-beheercentrum inschakelen of opties voor het doorsturen van oproepen op het startscherm op geselecteerde telefoonapparaten moeten worden weergegeven.
Bezet-op-bezet-eindgebruikersinstelling op Teams-telefoonapparaten
Configureer de bezet-op-bezet-instellingen rechtstreeks vanaf uw Teams-telefoonapparaat en stel uw voorkeur in voor hoe oproepen worden gerouteerd wanneer u bezig bent met een bestaand gesprek of een bestaande vergadering.
Leid inkomende oproepen om naar voicemail vanuit een melding van een inkomende oproep op Teams-telefoonapparaten
U kunt nu eenvoudig een inkomende oproep doorsturen naar de voicemail zonder dat u de oproep hoeft te accepteren of weigeren wanneer u oproepen ontvangt op een door Teams gecertificeerd telefoonapparaat.
Bel namens een oproepwachtrij op Teams-telefoonapparaten
U kunt nu uw beller-ID instellen om rechtstreeks vanaf Teams-telefoonapparaten te bellen namens een nummer dat is gekoppeld aan een oproepwachtrij of automatische assistent.
Vraag gebruikers van Teams-telefoonapparaten om de pincode voor telefoonvergrendeling in te stellen via het Teams-beheercentrum
Beheerders kunnen hun gebruikers vragen de pincode voor telefoonvergrendeling op hun apparaat opnieuw in te stellen door een configuratieprofielinstelling in te schakelen in het Teams-beheercentrum.
Mobile
Verander de achtergrond tijdens het opnemen op de telefoon
In chat en kanalen op Teams mobiel kun je een videoclip opnemen met de camera van je telefoon en deze direct delen. Nu kun je ook de achtergrond vervagen of wijzigen in een willekeurige foto, wat handig is als je een video van jezelf wilt opnemen en deze met collega’s wilt delen.